PRACA

OGŁOSZENIE o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze

OGŁOSZENIE o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze

1. Nazwa i adres jednostki: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rząśniku

ul. Jesionowa 3

07-205 Rząśnik

2. Określenie stanowiska urzędniczego: inspektor ds. księgowości i rozliczeń - pełny wymiar czasu pracy, 1 etat

 

3. Wymagania niezbędne:

1)   wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne

2)    dobra znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office (Word, Excel),

3)    prawo jazdy kategorii B.

4)    nieposzlakowana opinia,

5)    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub inne obywatelstwo państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej osoba niebędąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.

7)    doświadczenie zawodowe, (co najmniej 3 letni staż pracy)

8)    znajomość programu księgowego Comarch Optima, system GW-MAX GIGA,

 

 

4. Wymagania dodatkowe:

1)    znajomość zasad funkcjonowania samorządu oraz kompetencji jego organów,

2)    umiejętność rozumienia i stosowania przepisów prawa,

3)    pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,

4)    umiejętność pracy w zespole,

5)    odporność na stres.

6)    Znajomość przepisów ustawy: ustawa o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków.

 

 

5. Zakres stanowiska pracy:

1)    prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i zasadami, polegające zwłaszcza na bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowych kosztów wykonywania zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiających terminowe wykonywanie rozliczeń finansowych,

2)    sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym (faktury, rachunki, listy wypłat wynagrodzeń i świadczeń itp.)

3)    dekretowanie dowodów księgowych,

4)    bieżące prowadzenie  księgowości budżetowej polegającej na analitycznym i syntetycznym ujęciu operacji finansowych dotyczących wydatków i dochodów Zakładu,

5)    bieżące prowadzenie kartotek zobowiązań zakładu z podziałem na kontrahentów,

6)    bieżące prowadzenie kartotek zaangażowania z podziałem na klasyfikację budżetową,

7)    przygotowywanie materiałów niezbędnych dla wykonania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

8)    sporządzanie sprawozdań statystycznych rocznych z posiadanego majątku będącego w zarządzie Zakładu  dla GUS,

9)    sporządzanie na koniec okresów sprawozdawczych sprawozdań budżetowych RB-28S i RB-27S, za okresy kwartalne sprawozdań z operacji finansowych Rb-N, Rb-Z.

10) sporządzanie bilansów, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki  prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej składników minia komunalnego,

11)   prowadzenie kartotek składników mienia komunalnej (oddzielne kartoteki dla każdego składnika z podziałem wg klasyfikacji środków trwałych),

12)  prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych (technika  ręczna)

13)   przeprowadzenie rocznej weryfikacji sald kont, na których ujęte są składniki majątku gminnego będącego w zarządzie Zakładu,

14)  dokonywanie wyceny aktywów i pasywów,

15)  ustalenie wyników finansowego prowadzonych ksiąg rachunkowych,

16)  dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawniczych,

17)  księgowanie raportów kasowych z wydatków i dochodów, księgowanie rozliczeń zaliczek gotówkowych,

18)  sporządzenie kwartalnych wydruków z realizacji wydatków i dochodów budżetowych i przekazanie ich zainteresowanym pracownikom,

19)  przekładanie propozycji zmian w budżecie w trakcie roku budżetowego,

20)  prowadzenie rozliczeń za dostawy wody i odbiór ścieków w programie komputerowym  oraz spraw związanych z windykacją za świadczenie przez zakład usługi,

21)  rozliczanie inkasentów z wystawionych faktur za dostawę wody i odbiór ścieków,

22)  Realizacja zadań w zakresie zawierania umów na dostawę wody i odbiór ścieków,

23)  W zakresie podatku Vat:

- prowadzenie rejestru sprzedaży VAT dostaw wody i odprowadzania ścieków,

- wystawianie faktur Vat i not obciążeniowych z tytułu sprzedaży usług  

 

6. Wymagane dokumenty:

-     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-     życiorys i list motywacyjny

-     kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy

-     kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

-     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

-     kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym 

     obywatelstwie

-     inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik  z dopiskiem „Oferta pracy -  inspektor ds. księgowości i rozliczeń " w terminie do dnia 3 marca 2023 r. do godz. 16.00. Decyduje data wpływu oferty do ZGK w Rząśniku. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dane osobowe zawarte w aplikacji będą przetwarzane przez ZGK Rząśnik i Stanowisko ds. kadr Urzędu Gminy Rząśnik w celu przeprowadzenia procedury naboru. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.

Termin otwarcia ofert: 6-03-2023 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce dotyczącej Zakładu Gospodarki Komunalnej i naboru pracowników www.rzasnik.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zakładu Gospodarki Komunalnej Rząśnik ul. Jesionowa 3 w siedzibie Zakładu.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Rząśniku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej  w Rząśniku w miesiącu styczniu 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)      miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rząśniku, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik,

2)      praca w biurze na stanowisku przy komputerze;

3)      stanowisko pracy: Inspektor ds. księgowości i rozliczeń

4)      czas pracy: pełen etat, zatrudnienie  od 15 marca 2023r.

 

9 Inne informacje:

Etapy, metody oraz techniki naboru:

  • weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań niezbędnych,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania niezbędne. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań niezbędnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części 6„wymagane dokumenty”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.                                                                                           

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rząśniku ; adres siedziby administratora: ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik; tel. 29 5929280

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod-sk@tbdsiedlce.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Zakładzie Gospodarki Komunalnej

Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.

Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.

Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.

W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

 

Rząśnik dnia 16.02.2023r.

 

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej –Tomasz Krakowiecki

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lutego 2023 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Koczkodon
Ilość wyświetleń: 393
09 marca 2023 11:04 (Adam Koczkodon) - Dodanie załącznika [ccf_000015.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 marca 2023 11:27 (Adam Koczkodon) - Dodanie załącznika [ccf_000063.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 lutego 2023 14:26 (Adam Koczkodon) - Dodanie załącznika [oswiadczenia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)