Nabór pracowników

OGŁOSZENIE o NABORZE PRACOWNIKA

 

 

      OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Na podstawie art.11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach  samorządowych

                                      (Dz.U z 2014 r poz. 1202  z  późn.zm.)

WÓJT GMINY RZĄŚNIK  ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w  Rząśniku

1. Wymagania niezbędne:

Na stanowisku Zastępcy kierownika USC może być zatrudniona osoba, która zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego z późn. zm.:

1) ma obywatelstwo polskie,

2) pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) posiada:

a)dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,

b)dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U.z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,

c)dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;

5)posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych  w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

6)nieposzlakowana opinię.

 

  Ponadto kandydat  na stanowisko Zastępcy Kierownika USC powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowym oraz programów pakietów Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw:

 

-  Prawo o aktach stanu cywilnego,

-  Kodeks Postępowania Administracyjnego,

-  Kodeks Cywilny,

-  Kodeks rodzinny i opiekuńczy,

-  O zmianie imienia i nazwiska,

-  O ewidencji ludności i dowodach osobistych,

-  Konkordatu między stolica Apostolską i Rzeczpospolitą,

-  O powszechnym obowiązku obrony,

-  O ochronie informacji niejawnych,

-  O ochronie danych osobowych,

-  O opłacie skarbowej.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a)znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,

b)umiejętność wystąpień publicznych, komunikatywność i łatwość przekazywania informacji, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, dokładność, kreatywność, operatywność, sumienność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odporność na stres, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami,

c)mile widziana znajomość języków obcych.

3. Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny

b) życiorys  (CV)

c) kserokopie świadectw pracy

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

e) kwestionariusz osobowy 

f)  inne dodatkowe dokumenty  (kserokopie zaświadczeń o kursach ,szkoleniach)

g) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw     publicznych

h) oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne   przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

     1.rejestracja urodzeń i zgonów oraz prowadzenie spraw związanych z zawieraniem

małżeństw, a w szczególności:

1) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów, prowadzenie dokumentacji, wydawanie   odpisów i zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

2) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów na podstawie decyzji administracyjnej dotyczącej odtworzenia treści aktu stanu cywilnego,

3) rejestrowanie na podstawie decyzji administracyjnej aktów urodzeń, małżeństw i zgonów, które nie zostały zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego,

4) rejestrowanie w księgach miejscowych aktów urodzeń, małżeństw i zgonów sporządzanych za granicą,

5) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem zaświadczeń w celu zawarcia związku małżeńskiego przed duchownym lub za granicą,

6) uroczyste przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,

7) wydawanie decyzji administracyjnych W zakresie prostowania oraz uzupełniania treści aktu stanu cywilnego,

8) przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób,

9) sporządzanie treści oświadczenia dotyczącego woli spadkodawcy (testament),

10)  należyte przechowywanie, zabezpieczanie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem ksiąg stanu cywilnego,

11)  wydawanie decyzji z zakresu zmian imion i nazwisk,

12)  prowadzenie archiwum USC .

5.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

     a) praca biurowa w budynku Urzędu Gminy Rząśnik,

     b) praca z obsługą oprogramowania komputerowego min. aplikacja ,,ŹRÓDŁO”

     c) praca na pełny etat.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rząśnik, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.


Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Rząśniku, ul. Jesionowa 3  pokój  nr 14  lub za pośrednictwem poczty na adres  : Urząd Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3  07-205 Rząśnik z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego" w terminie do:  24 kwietnia 2015 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014 r. poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą  z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2014r , poz. 1202 z późn.zm.).

 

Rząśnik, dnia 10 kwietnia 2015 roku

 

 

                                                                                                    WÓJT

                                                                                              Paweł Kołodziejski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.04.2015 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Śliwiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 kwietnia 2015 13:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jan Śliwiński
Ilość wyświetleń: 5051
07 maja 2015 15:49 (Adam Koczkodon) - Dodanie załącznika [informacja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2015 10:44 (Adam Koczkodon) - Dodanie załącznika [lista_kandydatow_ogloszenia_o__naborze_zca_kierusc.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 kwietnia 2015 14:56 (Jan Śliwiński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)