OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art.11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U z 2014 r poz. 1202 z późn.zm.)
WÓJT GMINY RZĄŚNIK ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Rząśniku
1. Wymagania niezbędne:
Na stanowisku Zastępcy kierownika USC może być zatrudniona osoba, która zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego z późn. zm.:
1) ma obywatelstwo polskie,
2) pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada:
a)dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b)dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U.z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c)dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
5)posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
6)nieposzlakowana opinię.
Ponadto kandydat na stanowisko Zastępcy Kierownika USC powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowym oraz programów pakietów Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw:
- Prawo o aktach stanu cywilnego,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Kodeks Cywilny,
- Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- O zmianie imienia i nazwiska,
- O ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- Konkordatu między stolica Apostolską i Rzeczpospolitą,
- O powszechnym obowiązku obrony,
- O ochronie informacji niejawnych,
- O ochronie danych osobowych,
- O opłacie skarbowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a)znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
b)umiejętność wystąpień publicznych, komunikatywność i łatwość przekazywania informacji, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, dokładność, kreatywność, operatywność, sumienność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odporność na stres, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z obywatelami,
c)mile widziana znajomość języków obcych.
3. Wymagane dokumenty
a) list motywacyjny
b) życiorys (CV)
c) kserokopie świadectw pracy
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
e) kwestionariusz osobowy
f) inne dodatkowe dokumenty (kserokopie zaświadczeń o kursach ,szkoleniach)
g) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych
h) oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.rejestracja urodzeń i zgonów oraz prowadzenie spraw związanych z zawieraniem
małżeństw, a w szczególności:
1) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów, prowadzenie dokumentacji, wydawanie odpisów i zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
2) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów na podstawie decyzji administracyjnej dotyczącej odtworzenia treści aktu stanu cywilnego,
3) rejestrowanie na podstawie decyzji administracyjnej aktów urodzeń, małżeństw i zgonów, które nie zostały zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego,
4) rejestrowanie w księgach miejscowych aktów urodzeń, małżeństw i zgonów sporządzanych za granicą,
5) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem zaświadczeń w celu zawarcia związku małżeńskiego przed duchownym lub za granicą,
6) uroczyste przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
7) wydawanie decyzji administracyjnych W zakresie prostowania oraz uzupełniania treści aktu stanu cywilnego,
8) przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób,
9) sporządzanie treści oświadczenia dotyczącego woli spadkodawcy (testament),
10) należyte przechowywanie, zabezpieczanie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem ksiąg stanu cywilnego,
11) wydawanie decyzji z zakresu zmian imion i nazwisk,
12) prowadzenie archiwum USC .
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca biurowa w budynku Urzędu Gminy Rząśnik,
b) praca z obsługą oprogramowania komputerowego min. aplikacja ,,ŹRÓDŁO”
c) praca na pełny etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rząśnik, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Rząśniku, ul. Jesionowa 3 pokój nr 14 lub za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3 07-205 Rząśnik z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego" w terminie do: 24 kwietnia 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014 r. poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2014r , poz. 1202 z późn.zm.).
Rząśnik, dnia 10 kwietnia 2015 roku
WÓJT
Paweł Kołodziejski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Rząśnik