Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami

KR.2110.2.2025

Rząśnik, dnia 26.03 .2025r.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Rząśnik
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik

Wójt Gminy Rząśnik ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
    1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, budownictwo, geodezja.
    2. Obywatelstwo polskie.
    3. Nieposzlakowana opinia.
    4. Kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    5. Staż pracy: co najmniej 3 lata pracy w administracji publicznej w obszarach związanych z gospodarką przestrzenną.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE
    1. Znajomość ustaw, w szczególności: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z przepisami odrębnymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie
      gminnym, o dostępie do informacji publicznej.
    2. Umiejętność planowania i organizacji pracy - ustalenie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy, dyspozycyjność.
    3. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, odporność na stres, praca pod presją czasu.
    4. Umiejętność czytania materiałów kartograficznych i rysunków planów miejscowych.
    5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.
    6. Preferowane predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.
  3. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. Życiorys (CV)
    2. List motywacyjny.
    3. Kwestionariusz osobowy (wraz z klauzulą informacyjną dla procesu rekrutacji) dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata, zawierający: imię (imiona), nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, informację o posiadanym wykształceniu, informacje o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
    4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
    5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania przez kandydata w stosunku pracy.
    6. Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata, w przypadku konieczności ich posiadania wskazanych w ogłoszeniu o naborze.
    7. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem (prawo jazdy kat. B)
    8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.
    9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.
    10. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.
    11. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.
    12. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zawartych w załączonych dokumentach -w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne,
      opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.

      Formularze: kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczeń znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rząśnik w menu przedmiotowym „Praca", zakładka „Nabór pracowników".

      Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  4. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
    Zadania ogólne
    1. Planowanie i wnioskowanie potrzeb rzeczowych i finansowych celem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie gminy na cele gospodarki gruntami oraz prowadzenie aktualnego stanu mienia komunalnego.
    2. Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieruchomościami, znajdującymi się w zasobie gminy.
    3. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie swoich obowiązków.
    4. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia.
    5. Udział w ustalaniu granic, rozstrzyganiu kwestii spornych oraz innych spraw w tym zakresie.
    6. Wydawanie postanowień o zgodności wstępnych projektów podziału z miejscowymi planami.
    7. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego, koordynowanie prac związanych z przygotowaniem projektu planu miejscowego wg zasad i w trybie określonym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
    8. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego, koordynowanie prac związanych z przygotowaniem projektu planu ogólnego wg zasad i w trybie określonym w ustawie o planowaniu przestrzennym.
    9. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie wydawania wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy.
    10. Przygotowywanie projektów wydawanych zaświadczeń związanych z wykonywanym zakresem czynności.
    11. Obsługa gminnej komisji urbanistyzno-architektonicznej w tym prowadzenie dokumentacji związanej z jej działaniem.
    12. Prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniem, wykupem nieruchomości lub zamianą na inną jeżeli, w związku z uchwaleniem lub zmianą planu zagospodarowania przestrzennego, korzystanie z nieruchomości w dotychczasowy sposób stanie się niemożliwe, bądź istotnie ograniczone.
    13. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna).
    14. Prowadzenie aktualnych rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie materiałów z tym związanych oraz odpowiadanie za przechowywanie oryginałów planów (uchwalonych i nieobowiązujących).
    15. Prowadzenie postępowań dotyczących rozgraniczenia nieruchomości.
  5. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU
    1. Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo.
    2. Miejsce świadczenia pracy- Urząd Gminy Rząśnik, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik
    3. Wynagrodzenie płatne do 27 dnia każdego miesiąca.
    4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
    5. Bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy.
    6. Praca wiąże się ze współpracą z różnymi stanowiskami w Urzędzie i instytucjami zewnętrznymi, osoba zatrudniona na tym stanowisku musi być osobą uprzejmą, komunikatywną oraz rzetelną.
  6. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
    1. W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rząśnik w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
    2. Jeżeli wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 % a wśród 5 najlepszych kandydatów znajduje się osoba z niepełnosprawnością, ma ona pierwszeństwo w zatrudnieniu.
  7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy w Rząśniku, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami", w terminie do dnia 8 kwietnia 2025 roku do godziny 16.00.
  8. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w pkt VII me będą rozpatrywane.
  9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rząśnik oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rząśniku.

 

Rząśnik, dnia 26.03.2025r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 marca 2025 14:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Nobis
Ilość wyświetleń: 772
14 lipca 2025 15:18 (Kamil Nobis) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 marca 2025 14:33 (Kamil Nobis) - Dodanie załącznika [zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 marca 2025 14:33 (Kamil Nobis) - Dodanie załącznika [oswiadczenia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)